Nie wiesz, jak sprawdzić, czy został nałożony filtr lub ban Google na Twoje witryny? Martwi Cię nagły spadek klientów i liczba odwiedzających Twoje strony internetowe? Nie wiesz, jak z tego wybrnąć i obawiasz się zastoju w Twoim interesie? Zastanawiasz się, jak wyjść z filtra Google? Zgłoś się z tym problemem do Nas. Sprawdzimy i bardzo szybko poinformujemy Cię, czy został nałożony filtr Google. Oferujemy Państwu usługę wyjścia z filtra czy też zdjęcie bana Google ze strony internetowej. Jest to zazwyczaj czynność długotrwała, ale My postaramy się zrobić to tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
Dokładnie przeanalizujemy Twoją stronę internetową, aby rzetelnie zdiagnozować problem i opracować strategię wyjścia z niego. Posiadamy w takim działaniu duże doświadczenie. Nasza usługa wyjścia z filtra Google obejmuje m.in.: zredagowanie poprawnego wniosku o rozpatrzenie, konsultacje i monitorowanie wdrożonych zaleceń, analizę zgodności ze wskazówkami dla webmasterów oraz analizę parametrów technicznych i ustawień, które mają wpływ na dostępność strony i dyrektywy dla robotów.
Zapraszamy do współpracy!
Wyjście z filtra i usuwanie bana w Google
Ban i filtr strony w Google
Pojęcia ban i filtr zdecydowanie różnią się od siebie, choć wiele osób stosuje je zamiennie. Jednak istnieje pomiędzy nimi zasadnicza różnica.
Ban w wyszukiwarce Google jest największą karą, która może zostać nałożona na daną domenę, gdy ta wyraźnie narusza wskazówki Google. Powoduje on usunięcie jej z wyszukiwarki, czego efektem jest to, iż nasza strona w praktyce przestaje istnieć. Ban jest nakładany dość rzadko. Można go otrzymać m.in. za kopiowanie wszelkich treści, ukrywanie tekstu i linków, wyłudzanie pieniędzy, utworzenie danej strony internetowej w taki sposób, aby po kliknięciu w wybraną frazę, przenosiła ona internautów na zupełnie inną witrynę oraz za prezentowanie w wyszukiwarce internetowej odmiennej zawartości niż ta, która jest prezentowana dla użytkowników Internetu.
Filtr w wyszukiwarce jest to kara Google nakładana na domenę. Polega ona na obniżeniu pozycji określonych słów, konkretnych fraz lub także nazw własnych w wyszukiwarce nawet o kilkadziesiąt miejsc. Filtr przeważnie jest nakładany na określony czas – od miesiąca aż do roku.
Usunięcie i wyjście z filtra Google
Filtr Google jest to ręczne albo algorytmiczne obniżenie pozycji strony przez wyszukiwarkę Google. Jest to konsekwencją stosowania wszelkich działań i mechanizmów, które są niezgodne z regulaminem danej wyszukiwarki. Możemy rozróżnić dwa rodzaje filtrów: częściowy oraz całkowity, który obejmuje wszystkie hasła związane z witryną WWW.
Po nałożeniu filtra można zaobserwować znaczny spadek ruchu w danej witrynie. Zazwyczaj strony z filtrem nie wyświetlają się jako pierwsze w przypadku zapytania o nazwę firmy lub o nazwę domeny. Wyjście z filtra zazwyczaj trwa nawet około kilku miesięcy, wtedy strona może już nie powrócić na dawną swoją wysoką pozycję. Główną przyczyną nakładania filtra Google jest nienaturalne linkowanie, dzięki któremu pojawia się nagły przyrost liczby linków przekierowujących na daną stronę, aby uzyskać jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce.
Jak sprawdzić czy strona znajduje się w filtrze Google?
Aby się przekonać, czy strona ma nałożony ręczny filtr Google, należy najpierw sprawdzić narzędzia dla webmasterów pod kątem informacji o filtrze. To, co odróżnia filtr Google ręczny od algorytmicznego, jest to bezpośredni udział jakiejś osoby w jego nałożeniu na stronę. Ułatwieniem w przypadku filtra ręcznego jest to, że informację o jego zlikwidowaniu otrzymamy w wyniku korespondencji z Google. Filtr algorytmiczny jest to zazwyczaj nagłe obniżenie się pozycji konkretnej strony w wyszukiwarce, dla którego charakterystyczny jest także spadek ruchu. Nie dochodzi tu do powiadomień w narzędziach dla webmasterów. Przy filtrze algorytmicznym należy pamiętać o tym, że nie można z niego wyjść bez usunięcia przyczyny złamania zasad Google przez witrynę.
Naszą ofertę pozycjonowania stron uzupełniają
Marketing internetowy
Wypromujemy Twoją firmę w internecie przez szereg działań promocyjnych.
Strony internetowe
Jeżeli potrzebujesz strony WWW, portalu lub sklepu, zapoznaj się z naszą ofertą.