Jak powszechnie wiadomo, dobra, skuteczna reklama jest dźwignią wszelkiego handlu. Gdy dużo i dobrze się mówi o danej firmie, to na pewno wtedy z jej profesjonalnych usług skorzysta niejeden chętny klient. Tylko właściwie prosperująca i odpowiednio wypromowana firma ma szansę wybić się na współczesnym rynku, nie martwiąc się zbytnio o istniejącą i działającą – nawet dość dobrze – konkurencję. Z odpowiednią promocją własnej firmy wiążą się w konsekwencji określone korzyści w przyszłości. Obroty procentują, klienci są zadowoleni, natomiast, gdy ich oczekiwania zostaną w pełni zaspokojone, wtedy chętnie ponownie skorzystają z naszych produktów lub usług.

Co możemy zaoferować?

Copywriting

Napiszemy wszystko. Od książki, opisy produktów po życzenia noworoczne.

Więcej…

Marketing internetowy

Wypromujemy Twoją firmę w internecie przez szereg działań promocyjnych.

Więcej…

Reklama zewnętrzna

Wykonujemy reklamę zewnętrzną ulotki, plakaty oraz inne projekty graficze.

Więcej…

Tłumaczenia

Wykonujemy tłumaczenia na język angielski, niemiecki, białoruski, rosyjski.

Więcej…

Co warto wedzieć o marketingu?

Co to jest marketing?

Marketing jest procesem społecznym, w którym zarówno poszczególne jednostki, jak i całe grupy otrzymują wszystko to, czego aktualnie potrzebują. Dokonuje się to głównie poprzez wytwarzanie danych produktów, oferowanie ich innym oraz poprzez swobodną, wymianę pomiędzy pojedynczymi osobami lub całymi grupami, społecznościami. Wymieniać się można zarówno konkretnymi towarami, jak i poszczególnymi sprecyzowanymi usługami z różnych sfer i dziedzin ludzkiego życia.
Marketing to działania, których celem jest poznanie potrzeb konsumentów oraz ustalenie wielkości produkcji, a także różnych metod dystrybucji, sprzedaży i reklamy poszczególnych produktów lub usług.

Jak za pomocą marketingu zwiększyć sprzedaż w firmie ?

Podstawowe działania marketingowe mające znaczący wpływ na naszą firmę są następujące:

  • dobra reklama firmy,
  • prezentacja firmy we wszelkich możliwych mediach,
  • zsynchronizowane, spójne działanie całego zespołu pracującego w danej firmie,
  • nastawione na osiągnięcie konkretnych celów,
  • dobry wizerunek firmy oraz proponowanej oferty,
  • właściwe poznanie gustów i potrzeb potencjalnych klientów,
  • zadowoleni, usatysfakcjonowani klienci, dobrze mówiący o danej firmie,
  • przygotowanie odpowiedniej strategii cen danych produktów lub usług,
  • dobra współpraca z rynkiem,
  • nieustające poszukiwanie źródeł nowego zbytu,
  • sprawne poruszanie się po rynku, na którym dany towar prosperuje
  • znajdowanie określonych, konkretnych potrzeb odbiorców,
  • dobra znajomość dystrybucji produktu,
  • właściwe informowanie o zaletach produktu.

Te i inne różnorodne działania mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb rynku, zmian zachodzących w handlu i zmieniających się oczekiwań klienta.